طرح تفصیلی حوزه جنوب‌غرب مشهد مجدد به شورای شهر  ...

طرح تفصیلی حوزه جنوب‌غرب مشهد مجدد به شورای شهر ...

طرح تفصیلی حوزه جنوب‌غرب مشهد مجدد به شورای شهر ارائه شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدهادی مهدی‌نیا با بیان اینکه شهرداری براساس برنامه زمان‌بندی پیشنهادی خود، طرح های تفصیلی حوزه‌های هفتگانه مشهد را باید ظرف 7 ماه به شورای شهر ارائه نماید، اظهارکرد: طرح حوزه جنوب غرب که یک مرحله قبل از سال 99 به شورا آمده بود و ایراداتی به آن وارد شد، پس از اصلاح نواقص و اعمال نظرات کمیسیون‌ها، اخیرا مجدد به شورا ارائه شده است.

مهدی‌نیا افزود: این طرح اکنون به کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر مشهد ارسال و جلسات متعددی نیز در این خصوص توسط کمیسیون‌ها و کارگروه‌ها داشته‌ایم و اکنون مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ارجاع طرح به کارگروه‌ها، که با حضور افراد متخصص برگزار می‎شود، فضا و فرصت خوبی است تا شیوه «شهرسازی مشارکتی» به بهترین شکل اجرایی گردد؛ شیوه‌ای که در آن همه ذی‌نفعان و ذی‌نفوذان حتی‌المقدور در فرآیند تصویب طرح‌ هم نقش داشته باشند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد با بیان اینکه روش مواجه شورا با این طرح‌ها، به شکل لایحه یک فوریتی است، گفت: این فرآیند و بررسی آنها در کمیسیون‌های تخصصی و کارگروه‌ها سبب می‌شود تحقق‌پذیری طرح افزایش یابد.

مهدی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم هر طرح را در بازه‌ زمانی یک ماهه بررسی و به مرجع تصویب، استانداری و کمیسیون ماده 5 ارسال کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات