رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز: کارگروه سامانه شهرسازی تشکیل می‌شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز: کارگروه سامانه شهرسازی تشکیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «لیلا دودمان» با اشاره به بیست و نهمین جلسه کمیسیون که با حضور کارشناسان و مدیران شهرداری و مشاوران شورا تشکیل شد، از بررسی تکالیف بودجه مصوب سال 99 گفت و افزود: در این جلسه برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها توسط کلیه معاونت‌ها و پیشرفت پروژه‌های شش ماهه اول سال تعیین شد .

وی خاطرنشان کرد: گزارش این نشست به صورت هر 15 روز یک‌بار به کمیسیون هوشمندسازی ارائه خواهد شد و نماینده‌ای از طرف کمیسیون در کارگروه حضور خواهد داشت .

وی با اشاره به پیشرفت پروژه فیبر نوری نیز عنوان داشت: اولویت‌ها و زمان‌بندی شبکه تحویل 40 کیلومتر به کمیسیون ارسال و گزارش آن ظرف روزهای آینده ارائه می‌شود .

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز به بارگذاری برنامه زمان‌بندی تکلیف و پروژه‌ها در نرم افزار فرابر و داشبورد مدیریتی دسترسی به پروژه‌ها و تکالیف تعیین شده نیز اشاره کرد .

دودمان اضافه کرد: معاونت شهرسازی و معماری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری براساس 29 پروژه در خصوص تهيه برنامه زماني و بر اساس ساختار شكسته كار (WBS) ظرف مدت یک هفته گزارش کاملی از نتایج برنامه زمان‌بندی خود را به کمیسیون ارائه خواهد کرد .

گفتنی است در ادامه جلسه پیشرفت پروژه فيبر نوري مطرح و گزارشی از سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات ارائه شد .

پایان خبر /

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات