در اسرع وقت کانال چپ سنگر آبگذاری خواهد شد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان از آبگذاری کانال چپ سنگر در اسرع وقت پس از تعمیر خط انتقال آب شرب شرق استان گیلان خبر داد.

مرتضی میرزایی معاون حفاظت و بهره برداری در گفتگوی تلفنی با خبر 20 شبکه باران اظهار داشت: با توجه به درخواست شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر تعمیر خط انتقال آب شرب به شرق گیلان در منطقه خمام رود، بطور موقت آب کشاورزی کانال چپ سنگر به مدت 48 ساعت قطع شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت پروژه آبرسانی شرب به مناطق شرق استان گیلان به محض اتمام عملیات مذکور ، کانال چپ سنگر در اسرع وقت آبگذاری خواهد شد.

میرزائی اشاره نمود : سدسفیدرود به دلیل آورد مناسب در سال آبی جاری هم اکنون قریب به 950 میلیون مترمکعب آب در پشت سد ذخیره شده است که تمامی کانال های آبیاری از جمله کانال های آب بر فومنات ، گله رود و راست سنگر بطور کامل آبگذاری شده اند.

وی در پایان تأکید نمود: با توجه به افزایش دما و میزان بالای تبخیر از کشاورزان عزیز گیلانی درخواست داریم که مدیریت آب در مزرعه را بر اساس برنامه توزیع آب داخل شبکه ها رعایت نمایند تا انشاالله بتوانیم با موفقیت سال زراعی جاری را پشت سر بگذرانیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گیلان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گیلان

    شركت آب منطقه‌ای گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات