ایمن سازی معابر سطح منطقه 5 شهر ارومیه/ اجرای عملیات اصلاح هندسی با هدف ایمن سازی و سهولت در تردد شهری

ایمن سازی معابر سطح منطقه 5 شهر ارومیه/ اجرای عملیات اصلاح هندسی با هدف ایمن سازی و سهولت در تردد شهری

شهردار منطقه 5 شهر ارومیه گفت: فعالیت های عمرانی و خدمات شهری در سطح منطقه تداوم دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ داریوش نوری با اشاره به برنامه ریزی برای تداوم و تسریع خدمت رسانی به شهروندان، عنوان کرد:  اجرای عملیات زیرسازی شارع 20 متری طرح تفصیلی منشعب از خیابان گلشهر یک، خیابان نوری جنب مساکن مهر گلستان، لایروبی نهر شهرآجو، زیرسازی کوچه های منشعب از خیابان سربازان گمنام، پیاده روسازی خیابان مدرس و تعریض خیابان 22 بهمن با هدف افزایش آسایش و رفاه برای شهروندان اجرا می شود.

وی گفت: همچنین عملیات اصلاح هندسی میدان سلطانی به منظور کاهش تصادف، ایمن سازی و سهولت در عبور و مرور شهروندان در دست اجراست.

شهردار منطقه پنج شهر ارومیه افزود به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات، همکاری و تعاملات لازم  بین شهرداری منطقه و سازمان های مربوطه برقرار شده و در همین راستا عملیات خط کشی خیابان های سطح منطقه از جمله خیابان های حجت الاسلام و المسلمین حسنی،ارشاد، آهندوست، میدان خیرین با هماهنگی های صورت گرفته توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه انجام شد.

نوری،ضمن تاکید بر اهمیت ارائه خدمات شهری از جمله نخاله برداری، لکه گیری و آسفالت نوارحفاری ها از فعالیت اکیپ اجرایی خدمات شهری شهرداری منطقه پنج در دو شیفت صبح و عصر و عملیات مرمت و لکه گیری خیابان ها و کوچه های سطح منطقه از جمله خیابان های استادان، سربازان گمنام، کوچه های منشعب از خیابان هواشناسی و کوچه های مهتاب و ... خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات