لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه در حال اجرا است

لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه در حال اجرا است

لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه در حال اجرا است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  هادی بصاری،  معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در فصل بهار و تابستان تمامی کانال‌های سطح شهر ارومیه لایروبی می‌شود، تاکید کرد:  لایروبی کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر ارومیه توسط نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و اداره ماشین آلات این سازمان با جدیت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر لایروبی متداوم کانال‌های سطح شهر پیش از فصل بارش‌ها سبب شده است که میزان آبگرفتگی‌ها به شدت کاهش یابد.

بصاری گفت: در سطح شهر ارومیه ۴۵ کانال اصلی موجود است که علاوه بر عملیات لایروبی بر روی این کانال‌ها براساس برنامه انجام می‌شود.

وی با اشاره به لایروبی کانال قطلو نیز اظهار کرد: لایروبی کانال قطلو توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با توجه به اهمیت این کانال برای استفاده از آب زارعی با جدیت در حال انجام است.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار مصرف از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات