غربالگری ویروس کرونا از کلیه کارکنان راه و شهرسازی اردبیل

غربالگری ویروس کرونا از کلیه کارکنان راه و شهرسازی اردبیل

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، غربالگری بیماری کرونا (کووید 19) طبق هماهنگی قبلی مرکز بهداشت شهرستان اردبیل و راه و شهرسازی اردبیل و اطلاع رسانی های صورت گرفته در این خصوص با حضور اکیپ مرکز بهداشت شهرستان اردبیل در محل ساختمان های شماره 1 و 2 از کلیه کارکنان و مراجعین به اداره به عمل آمد.

در این غربالگری بیش از 200 نفر آزمایش اکسی متر و تب سنجی صورت گرفت و موارد مشکوک آلوده به ویروس کرونا (کووید 19) مشاهده نگردید.

شایان ذکر است خريد دو دستگاه ضد عفوني كننده و قراردادن آن در ورودي ساختمان های شماره 1و2 به منظور استفاده مراجعين و کارکنان ، خريد تب سنج وكنترل تب کارکنان و ارباب رجوع و مراجعین به ادارات مذکور با قراردادن آن در ورودي اداره از اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از بیماری کرونا (کووید 19) در سطح ادارات بوده است.

اطلاع رساني كليه پروتكلهاي بهداشتي به همكاران و ايجاد فاصله هوشمند در محيط كاري دركليه سطوح.

ضدعفوني كليه طبقات ، اتاق ها و سالن هاي جلسات ساختمان های شماره 1و2 درطول روز و ساعات كاري اداره كل بصورت مرتب توسط نیروهای خدماتی عملیات ضد عفونی و گند زدایی انجام می گیرد.

لازم به ذکر است جلسات هماهنگي باحضور کلیه اعضاي كميته مديريت بحران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در راستای پیشگیری از بيماري بیماری کرونا (کووید 19) در محل سالن جلسات بصورت هفتگی برگزار و دستورات ابلاغي وزارت بهداشت و درمان و وزارت راه و شهرسازی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ و به اجرا درمي آيد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات