برگزاری جلسه بررسی مسائل مرتبط با حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی بصورت ویدئو ...

برگزاری جلسه بررسی مسائل مرتبط با حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی بصورت ویدئو ...

برگزاری جلسه بررسی مسائل مرتبط با حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی بصورت ویدئو کنفرانس
جلسه ویدئو کنفرانسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با مدیرکل، معاون توسعه منابع و جمعی از روسای ادارات ستادی و کارشناسان راه و شهرسازی استانها صبح امروز تشکیل شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، این جلسه به ریاست نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و با حضور علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، و مدیران سایر استان ها به صورت همزمان برگزار شد. در این جلسه، ضمن ایراد سخنرانی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، مدیران و معاونین هر یک از استانها به بیان مشکلات، مسائل، پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد؛ شورای راهبری برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت در وزارت راه و شهرسازی را با "اصلاح فرآیندها"، "اصلاح ساختار سازمانی"، "چابک سازی"، "کاهش دیوان سالاری"، "نظام جبران خدمات و خدمت رسانی به پرسنل در سه حوزه مسکن- معیشت - رفاه"، "استقرار دولت الکترونیک"، "بودجه ریزی بر اساس عملکرد" و "تبیین شایسته سالاری در انتصابات" را به کمک مدیران کل راه و شهرسازی کشور پیگیری و عملیاتی خواهم کرد.
در طی جلسه علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه پشتیبانی و پیگیری اغلب وظایفِ مربوط به سایر معاونت‌ها، توسط معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی انجام می‌پذیرد گفت: شایسته است از اقداماتی که منجر به تضعیف جایگاه این معاونت خواهد شد پرهیز شود.
وی با انتقال نظرات به نماینده گروه ۵ کشوری اذعان داشت: با توجه به افزایش نرخ برخی هزینه‌ها می بایست ساز و کارهای لازم جهت افزایش اعتبارات هزینه در بخش‌های مختلف و تامین منابع مالی صورت پذیرد.
گفتنی است در این جلسه علیرضا قاری قرآن موضوعاتی پیرامون احیاء ادارات شهرستان‌های حذف شده و یا پیش‌بینی نمایندگی در این شهرستان‌ها جهت پاسخگویی به ارباب رجوعان، اصلاح عناوین پست های مربوط به معاونت‌های مسکن و ساختمان و شهرسازی و معماری، عدم حذف ادارات هماهنگی و امور اجرایی و بازرسی و ارزیابی عملکرد با توجه به حجم وظایف معاونت مسکن و ساختمان و حوزه مدیرکل، توزیع سهمیه استفاده از ظرفیت نیروهای امریه برای همه ی استان ها، تبدیل وضعیت نیروهایی که زمان بخشنامه از این فرصت محروم ماندن و... را جهت بررسی وبه نماینده گروه مطرح کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات