احیا کارخانه تولید کف پوش؛ الگوی تعامل بین سازمان همیاری و شهرداری  ...

احیا کارخانه تولید کف پوش؛ الگوی تعامل بین سازمان همیاری و شهرداری ...

احیا کارخانه تولید کف پوش؛ الگوی تعامل بین سازمان همیاری و شهرداری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محمد فاطمی در حاشیه بازدید مسئولان ستادی سازمان همیاری از کارخانه بازیافت لاستیک که به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست انجام شد، اظهار کرد: با واگذاری این کارخانه به حوزه تخصصی محیط زیست سازمان همیاری، نمونه یک تعامل خوب و موثر بین این نهاد و شهرداری مشهد اتفاق افتاده است.
وی افزود: این کارخانه به صورت متوسط روزانه ۶ تن لاستیک ضایعاتی را از اقصی نقاط کشور دریافت می کند که در قالب دوخط، کف پوش های دو تا هفت سانتی متری مورد نیاز شهرداری های استان را تولید می کند.
تامین نیاز شهرداریهای خراسان رضوی به کفپوش با تسهیلات و انعطاف مالی مختلف
در ادامه فاطمی، مدیر عامل شرکت همیار زیست گستر پردیسان سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بیان کرد: این کف پوش ها به عنوان یکی از ملزومات پر مصرف شهرداری ها در محیط های بازی کودکان و بوستان ها به کار می رود.
وی اضافه کرد: این واحد تولیدی تنها کارخانه با چنین کاربردی در استان است که با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از ضایعات لاستیک، کف پوش تولید می کند و علاوه بر اشتغال مستقیم برای ۱۵نفر، اشتغال غیرمستقیم برای ۱۰۰ نفر دیگر در استان را به وجود آورده است.
فاطمی گفت: با توجه به ظرفیت های تولیدی و فنی شرکت پردیسان به عنوان واحد تخصصی محیط زیست سازمان همیاری، این آمادگی را داریم تا در حوزه های ممکن با مشارکت و انعطاف مالی مختلف تعاملات سازنده ای را با شهرداری های استان و حتی دیگر ارگان ها داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات