برگزاری آزمون های شایستگی و استعدادیابی کارکنان شهرداری مشهد

برگزاری آزمون های شایستگی و استعدادیابی کارکنان شهرداری مشهد

برگزاری آزمون های شایستگی و استعدادیابی کارکنان شهرداری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هدا پیروی با اشاره به اینکه در این طرح شناسایی، پرورش، توسعه و ارتقا استعداد های کارکنان شهرداری مشهد در حوزه های تخصصی مدنظر است، اظهار کرد: در گام اول با توافقات انجام شده بین معاونت های «برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی» و «مالی و پشتیبانی»، این طرح در حوزه مالی به اجرا در خواهد آمد.
وی افزود: برای این منظور، فراخوانی در بین کارکنان شهرداری دارای تخصص های مرتبط در حوزه مالی و رشته ‌های وابسته توزیع و نسبت به شناسایی و احراز شرایط متقاضیان اقدام شده است. در این راستا تاکنون ۴۴۶ نفر از مشمولین پروژه استعداد یابی حوزه مالی شناسایی‌ شده‌ و برای شرکت در مرحله اول آزمون ثبت ‌نام‌شده ‌اند.
مدیرکل نوسازی و تحول سازمانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد بیان کرد: این آزمون در سه مرحله طراحی‌شده که در مرحله اول سنجش روان‌شناختی در تاریخ سوم تیرماه انجام می‌شود و در مرحله دوم، آزمون تخصصی در پنج سرفصل کلی «آئین‌نامه مالی و معاملاتی شهرداری»، «استاندارد ها و تئوری ‌های حسابداری»، «تکالیف قانونی مالی اعم از بیمه، مالیات، ارزش‌افزوده و...»، «حسابرسی و کنترل‌ های داخلی» و «ممیزی ضوابط داخلی حوزه مالی شهرداری اعم از انعقاد قرارداد، ذی‌حسابی و...» در روز هفتم ماه آینده (تیر) برگزار خواهد شد.
پیروی خاطرنشان کرد: در گام نهایی نفرات برتر مرحله دوم، در آزمون‏ های تعاملی شرکت خواهند کرد و پس از آن افراد برگزیده جهت شرکت در برنامه ‌های توانمند سازی و ارتقا شایستگی ‌های کارکنان شهرداری مشهد معرفی می شوند.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ‌ریزی ‌های صورت گرفته توسط این دفتر، آزمون های استعدایابی جهت سایر حوزه های شهرداری در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات