معرفی ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان در تهران

معرفی ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان در تهران

http://www.bananews.irروز گذشته ارزان‌ترین واحد مسکونی در منطقه ۱۱ و همچنین گران‌ترین واحد مسکونی در منطقه یک تهران برای فروش توسط مشاوران املاک عرضه شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بررسی قیمت‌های اعلام شده در بازار معاملات مسکن در مناطق مختلف تهران در روز گذشته حاکی از آن است که دیروز در حوالی میدان قزوین یک واحد مسکونی با کمترین قیمت نسبت به سایر واحدهای مشابه در تهران برای فروش آگهی شده بود.

این واحد مسکونی با متراژ ۳۶ متر مربع در خیابان سلیمانی واقع در میدان قزوین به قیمت ۳۹ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و امتیازی که مالک برای خرید این واحد مسکونی برای متقاضی در نظر گرفته، پرداخت مبلغ خرید به طور شرایطی است، زیرا خریدار می‌تواند با کمک ۲۰ میلیون تومان وام و پرداخت ۸ میلیون تومان مبلغ نقدی صاحبخانه شود و ۱۱ میلیون تومان مابقی قیمت فروش را به صورت رهن در دست مستاجر تامین کند.

همچنین در مقابل این واحد که مقام اول ارزان‌ترین آپارتمان در روز یکشنبه گذشته را به خود اختصاص داده، گران‌ترین واحد فروشی اعلام شده به بازار مسکن مربوط به پنت‌هاوسی در منطقه یک تهران یعنی خیابان زعفرانیه می‌شود چرا که ۱۰ میلیون تومان قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی است.

مالک این پنت‌هاوس ۷۰۰ متری، قیمت هر متر مربع آن را ۱۰ میلیون تومان اعلام کرده و مشخصات آن را چنین ذکر کرده است: این پنت هاوس در یک آپارتمان ۵ طبقه‌ای تک واحدی نوساز طراحی شده است و از تمام امکانات رفاهی و تفریحی همچون استخر، سونا، جکوزی، ۶ پارکینگ، لابی و غیره نیز برخوردار است.

خریدار باید برای این پنت هاوس که به نقل از مالک، منحصر به فرد و بدون مشابه در شمال تهران است، ۷ میلیارد تومان به عنوان مبلغ خرید پرداخت کند.

 

    نظرات