اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف از اراضی ملی در استان اصفهان

اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف از اراضی ملی در استان اصفهان

اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف از اراضی ملی در استان اصفهان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: سه مورد حکم قضایی قلع و قمع و دو مورد رفع تصرف از اراضی ملی شهرستان کاشان با هدف حفظ حقوق بیت المال اجرا شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان در گفت و گو با کارشناس خبر اظهار کرد: سه مورد حکم قضایی قلع و قمع در مجموع به میزان 16هزار و 100مترمربع و به ارزش تقریبی 183 میلیارد ریال در شهرستان کاشان اجرا شد.
وی افزود: علاوه بر این با هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی این شهرستان دو مورد رفع تصرف از اراضی در مجموع به میزان دو هزار و 100 مترمربع به ارزش تقریبی 18 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط عوامل یگان حفاظت اراضی مرکز استان و شهرستان کاشان با همراهی عوامل کلانتری، اجرایی و رفع تصرف شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: ماموران یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی استان اصفهان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.
وی ابراز داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های مأموران یگان حفاظت این اداره قرار گرفته است و در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی سریعاً عملیات قلع و قمع و رفع تصرف را با قاطعیت انجام می دهند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات