احداث خیابان ۱۲ متری فارابی به ۷ تیر در آستانه بهره‌برداری

احداث خیابان ۱۲ متری فارابی به ۷ تیر در آستانه بهره‌برداری

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند بیان کرد: هم اکنون چندین پروژه در حوزه‌های عمرانی ترافیکی و خدماتی به صورت همزمان در حال اجرا است که برخی از آن ها به ایستگاه آخر رسیده و برخی با پیشرفت ۶۰ درصد تداوم دارد .

وی گفت:  یکی از این پروژه‌ها احداث خیابان ۱۲ متری فارابی به ۷تیر است که هم اکنون در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته و این پروژه نقش مهمی درراه‌ ارتباطی یکی از پرترددترین مسیرهای منطقه (خیابان فارابی ) به خیابان ۷ تیر خواهد داشت و باعث روان سازی و عدم ترافیک در این محدوده می شود. مشکلات چندین ساله کوی روشن به واسطه احداث این خیابان رفع  خواهد شد و همچنین به لحاظ ترافیکی و نقش کاهش آن نیز با هماهنگی راهنمایی و رانندگی موارد مربوط به این حوزه با حضور کارشناسان پلیس راهور بررسی شد.

پورخردمند افزود : این خیابان با عرض ۱۲ متر و به طول حدود ۲۵۰ متر مراحل تملک خود را طی نموده و با اجرای زیرسازی و جدولگذاری آماده عملیات آسفالت ریزی می شود و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

پورخردمند از پروژه های آسفالت ریزی مسیر بلوار شهید شفیع زاده ،سنگفرش کوچه پروین اعتصامی، پروژه کلانتر ها و پروژه اتصال پارکینگ ابن عون بن علی به سمت میدان شهید فهمیده بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات