اتمام فاز اول عملیات احداث فضای سبز مختاروند تا ۲۰ روز آینده

اتمام فاز اول عملیات احداث فضای سبز مختاروند تا ۲۰ روز آینده

به گزارش شهریار، محمدعلی سلیمی در گفتگوی تلویزیونی تبریزیم به اقدامات صورت گرفته در جنوب غرب تبریز و اقدامات در دست اقدام اشاره کرد و گفت: توسعه سرانه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه ها و اهداف کلان شهرداری تبریز در سال جاری بوده و در این راستا شهرداری منطقه هفت نیز چهار پروژه مهم در این زمینه داشته که عملیات تملک آنها رو به اتمام بوده و به صورت مرحله ای وارد فاز عملیاتی می شوند.

وی با بیان اینکه فضای سبز کوی مختاروند در قالب دو فاز بوده و اقدامات تملک فاز نخست آن به اتمام رسیده، اظهار داشت: عملیات احداث فاز نخست پارک مختاروند در دست اجرا بوده و فاز دوم این پروژه مراحل تملک را سپری می کند که طی ۳۰ روز وارد مرحله احداث و انجام عملیات زیرساختی می شود.

سلیمی همچنین بر ضرورت مشارکت شهروندان و شرکت ها و نهادهای خصوصی در توسعه فضای سبز تاکید کرد و افزود: جنوب غرب تبریز به لحاظ بافت خاص آن و وجود آلاینده ها نیازمند توجه خاص به توسعه فضای سبز دارد و در این راستا ضروریست شهروندان و نهادهای خصوصی نیز در این امر مشارکت داشته که پارک های در دست احداث بهترین فرصت برای امر است.

شهردار منطقه۷ پیشرفت و توسعه جنوب غرب تبریز را در گرو همراهی تمامی شهروندان منطقه دانست و در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بهسازی و اصلاح آسفالت معابر از دیگر پروژه های مهم منطقه هفت بوده، اظهار داشت: طی سه ماه اخیر پنج هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر اصلی، فرعی و محلات صورت گرفته که باتوجه به درآمد این منطقه قابل توجه است.

وی همچنین به وضعیت روستاهای الحاقی به جنوب غرب تبریز اشاره کرد و افزود: شهرداری منطقه تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط آسفالت روستاهای الحاقی و تمامی محلات و معابر اصلی را به کار خواهد بست و در این راستا مشارکت بخش خصوصی نیز می تواند راهگشا باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات