"جناب آقای دکتر روحانی"ریاست جمهوری محترم

"جناب آقای دکتر روحانی"ریاست جمهوری محترم

احتراما،به استحضار می رساند،علی رغم انتظار عموم مردم و متخصصین اپیدمیولوژی و با وصف اقدامات ارزنده در ابتدای بیماری کرونا،موج دوم بیماری در چند شهر و استان از جمله شهر سنندجمجددا خیزی مرگبار و وحشت آفرین برداشته است.
متاسفانه در دو دهه اخیر و در سایه شو کووید 19 ده نفر شهروندان عزیزمان جان به جان آفرین تسلیم کرده اند و خانواده های زیادی عزادار شده اند.اکنون بیش از 300نفر در بیمارستان های شهر بستری هستند و صدها نفر نفر نیز در قرنطینه ی خانگی به مداوای خویش مشغولند.هر روز نیز جمع بیشتری به مبتلایان اضافه می گردند.ظرفیت بیمارستانها محدود امکانات و تجهیزات ناکافی خستگی و فشار روحی و روانی پرسنل خدوم روز افزون و مردم به شدت زائدالوصفی دچاریاس،اضطراب و افسردگی شده اند.

در خبرها آمده اگر وضع بدین منوال پیش برود،تیر ماه،ماه عزاداری سنندج خواهد بود.

جناب آقای دکتر روحانی،انتظار می رود شما بعنوان رئیس جمهوری متعهد و حافظ جان ملت،علاج واقعه را قبل از وقوع بنمایید.
لذا می طلبد که برای سنندج و شهرهای مشابه که گرقتار موج دوم بیماری شده اند تدابیری اتخاذ فرمایید. که هرچه زودتر زنجیره ی انتقال و انتشار ویروس قطع گردد تا مردم از این بیشتر سیه پوش و عزادار نگردند و دوباره امید و نشاط و آرامش به مردم بازگردد.

برای تحقق این هدف سترگ که همانا حفظ جان مردم و بازگرداندن نشاط و سلامتی روحی و روانی به جامعه است،موارد ذیل پیشنهاد می گردد.

باحمایت حضرتعالی مدیریت و امکانات در اختیار متولیان افتخارآفرین امر قرار گیرد تا همچون موج اول با اتکاء به علم،تدبیر،تجربه به دور از سیاسی کاری و پنهان کاری و با برنامه ریزی دیق و اجرای قدم به قدم برنامه ها و مالی و تفویض اختیار به نمایندگان عای دولت در استانها،خصوصا استان کردستان در زمینه قرنطینه ی خانگی،تعطیل کردن اماکن پرخطر،صنوف غیرضروری،برگزاری امتحانات نهایی به صورت غیرحضوری،تقلیل تعداد کارمندان ادارات و.... برای یک یا دو هفته فراهم گردد.

بدیهی است شرایط اقتصادی مردم شهر برای قرنطینه و در خانه ماندن تاب آور نیست،لذا تامین معاش صنوف و اقشار آسیب پذیر ضروری خواهد بود.باعلم  به شرایط حاکم بر کشور تحقق این خواسته برای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید چندان سخت و عجزآور باشد.

جناب آقای رئیس جمهور،دامنه ی شیوع بیماری روز به روز وسیع می شود.اوضاع وخیم است،فاجعه ی مرگ بار انسان در راه است.لطفا تا دیرنشده امر به ابلاغ عاجل و نجات بخش بفرمایید که فردا سخت نگران کننده است.

"از یاد نبریم تاریخ قضاوت خواهد کرد"


از خداوند سبحان برای جنابعالی و تمامی خدمتگزاران راستین مردم،توفیقات روز افزون مسالت دارم.


جلال شریعتی
رئیس شورای اسلامی شهرسنندج









ویدئو در این قسمت قرار داده شود
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات