راه اندازی بازار بزرگ اینترنتی در شهر یزد / تابلوهای تبلیغاتی رنج‌آور برای شورای شهر، کم منفعت برای شهرداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شورای شهر یزد حداکثر تلاش خود را در مبارزه با کرونا و دوران پسا کرونا انجام داد، خاطرنشان کرد: بستر بازار بزرگ اینترنتی برای همه فروشگاه ها فراهم شده و تا امروز چند فروشگاه آنلاین اعلام آمادگی کردند تا ظرفیت خود را در اختیار فروشگاه‌های شهر بگذارند.
حمیدرضا قمی افزود: شهرداری منابع بانکی خود را با مصوبه شورا در اختیار یکی از بانک ها گذاشت تا ۲۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه را در اختیار اصنافی که بیشترین ضرر را متحمل شده‌اند قرار دهد. این طرح رانندگان و تاکسی‌داران و شب بازارها را هم شامل خواهد شد.

تابلوهای تبلیغاتی رنج‌آور برای شورای شهر و کم منفعت برای شهرداری
وی تابلوهای تبلیغاتی را موضوعی رنج‌آور برای شورای شهر و کم منفعت برای شهرداری توصیف کرد و بیان داشت: نحوه واگذاری تابلوهای تبلیغاتی که منافع بسیار کمی برای شهرداری و حرف و حدیث زیادی از ابتدای برای شورای شهر به همراه داشته است از دیرباز به شکلی بوده که بخش عظیمی از این ظرفیت در اختیار افراد خاصی قرار می گرفته و قدرت رقابت را از بخش خصوصی گرفته بود و همچنین باعث افزایش نرخ و عدم دسترسی همگانی شده بود.
حمیدرضا قمی ادامه داد: سامانه‌ای که اخیرا برای مدیریت تابلوهای تبلیغاتی طراحی شده از حضور کانون های تبلیغاتی جلوگیری نخواهد کرد و فقط باعث افزایش شفافیت خواهد شد و دامنه کسانی که می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند را وسعت می بخشد. شرکت های تبلیغاتی یزدی در مزایده های تبلیغاتی کرمان و تهران شرکت می کنند، دیگران نیز می‌توانند در مزایده‌های یزد شرکت کنند. همه ما در یک کشور هستیم. تا کجا باید دست همشهریان را بگیریم، وقتی ظرفیتی در اختیار گروهی خاص قرار بگیرد رانت ایجاد می کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات