با اعتباری بالغ بر 360میلیون تومان ،آسفالت دو معبر دیگر در شهر زرند به انجام رسید .

با اعتباری بالغ بر 360میلیون تومان ،آسفالت دو معبر دیگر در شهر زرند به انجام رسید .


محمد رضا مهدلو شهردار زرند افزایش تولید آسفالت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را نشان از همت والای مجموعه شهرداری زرند برای خدمت به شهروندان اعلام کرد و افزود: مشکلات مالی موجود و افزایش قیمت قیر نسبت به سالهای گذشته از مهمترین دلایل کندی آسفالت معابر شهر زرند می باشد .

شهردار زرند گفت: تلاش می کنیم در مدت باقیمانده با ‌توزیع آسفالت بخش اعظمی از مشکلات شهر را مرتفع سازیم و این نوید را به شهروندان می دهیم که نهضت آسفالت در شهر به پایان نخواهد رسید و در مناطق مختلف شهر به ترتیب اولویت انجام خواهد شد .

منتخب شورای شهر زرند با بیان اینکه شهرداری‌ها در چارچوب اعتباراتی که دریافت می‌کنند یا منابع درآمدی که در اختیار دارند،به شهروندان خدمت می‌کنند گفت: معضلات شهروندان و اعتراضات آنان در خصوص آسفالت معابر در بعضی مواقع منطقی است ، اما باید توجه کنیم شهرداری نمی‌تواند همه مشکلات شهری را یک‌شبه رفع کندو رفع مشکلات شهری قطعاً همکاری و مشارکت شهروندان را هم نیاز دارد .

وی از پایان آسفالت خیابان قرنی 18 با اعتبار 120میلیون تومان خبر داد و گفت: با پایان عملیات شن ریزی ،تسطیح کوچه مدرس 4 وفرعی های آن، عملیات آسفالت ریزی این معبر نیز با 3000متر مربع مساحت و اعتبار 240میلیون تومانی آغاز شد .

وی در ادامه پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری نیروهای شهرداری و شهروندان بتوانیم خدمات گسترده ای بهش هروندان ارائه نمائیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات