لزوم همکاری صنایع استان مرکزی با صنعت برق برای گذر از پیک تابستان/70درصد مصرف برق استان مرکزی در بخش مولد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: گذر از پیک تابستان 99 نیازمند همکاری صنایع است.

مهندس محمد اله داد از تداوم اجرای طرح کاهش پیک بار برای مشترکین صنعتی استان مرکزی خبر داد و گفت: این طرح از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه طی سال گذشته 349 مشترک همکار صنعتی همکار به میزان 97 مگاوات در کاهش مصرف با شرکت توزیع همکار داشتند افزود: 44 میلیارد و 700 میلیون ریال پاداش از طریق بخشودگی صورتحساب برق به آنها پرداخت شد.

مهندس اله داد بیان کرد:پیک سال 98 در استان ساعت 12 روز 31 تیربا دمای هوای 35 درجه به میزان 919 مگاوات بوده که در صورت عدم همکاری و صرفه جویی مشترکین این عدد به 977 می رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه 70 درصد مصرف برق استان مرکزی در بخش مولد است ،تصریح کرد: همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و شرکت‌های توزیع برق، شناسایی منابع انرژی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصت‌های مهم برای توسعه صنعت برق است.

وی بابیان اینکه عبور از پیک مصرف برق در سال جاری از موضوعات بسیار مهم صنعت برق است، افزود:تامین انرژی برق صنایع اولین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور می باشدوعبور موفقیت آمیز از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم و مسوولان فهیم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های آموزشی جهت نهادینه سازی مدیریت مصرف برق در استان از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی استفاده شده است، افزود: نهاد‌های مردمی نیز در آموزش مدیریت مصرف برق نقش موثری دارند.

مهندس اله‌داد با تاکید بر تغییر رفتار مصرفی مشترکان برای تعدیل مصرف برق، روش‌های کاربردی و فرصت‌های اصلاح الگوی مصرف در زمینه‌های روشنایی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و مصارف جمعی مشترکان را از جمله راهکار‌های اساسی در زمینه کاهش برق دانست.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات