معرفی محور پایلوت دوچرخه‌‌سواری در کاشان

معرفی محور پایلوت دوچرخه‌‌سواری در کاشان

حمیدرضا بخشنده‌فر در نشست توسعه حمل و نقل مبتنی بر هوای پاک با اولویت توجه به دوچرخه‌سواری‌ و پیاده‌راه که در سالن جلسات شهرداری کاشان برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به افزایش ترافیک شهری و مشکلات زیست‌محیطی، توسعه حمل و نقل مبتنی بر هوای پاک از یک امر تشریفاتی به یک ضرورت سیاست‌گذاری و الزام اجرایی مبدل شده است.

وی، با اشاره به مولفه‌های چهارگانه تحقق این توسعه خاطرنشان کرد: درک ضرورت توجه به حمل و نقل مبتنی بر هوای پاک، فراهم آوردن شرایط، امکانات و زیرساخت‌های توسعه آن، نگاه ویژه به ساختارهای این نوع حمل و نقل، برقراری تعامل با ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه و یکپارچه‌سازی تصمیمات اتخاذ شده از جمله بسترهای تحقق این رویکرد است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان، با تأکید بر ارتقا و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه، بیان کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در این مسیر یکی از شروط اصلی و تعیین‌کننده است به‌گونه‌ای که بدون همراهی جوامع مبتنی بر نقش‌آفرینی شهروندان این فرهنگ‌سازی به صورت عملی محقق نمی‌شود.

در این نشست ضمن طرح نقطه‌نظرات و مباحث مختلف صورت گرفته از سوی پلیس راهور، شهرداری، سازمان‌های مردم‌نهاد و مشاورین طرح، بر لزوم مطالعات جامع و همه‌جانبه متناسب با طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تأکید شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات