رونمایی از سامانه مدیریت...

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از رونمایی و آغاز به کار سامانه مدیریت تابلوهای تبلیغاتی شهری در یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد - عباس ملازینلی با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های الکترونیکی برای بهره‌وری بیشتر از پتانسیل‌های موجود در مدیریت شهری، اظهار کرد: سامانه مدیریت تابلوهای تبلیغاتی شهری با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد راه‌اندازی شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: فرآیند برنامه نویسی این سامانه از تیرماه ۹۸ آغاز و طی سه فاز ادامه داشته که در نهایت از ابتدای فرودین امسال به صورت آزمایشی شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به صورت رسمی در صحن علنی شورای شهر یزد رونمایی شد، گفت: در این نرم افزار نقشه تابلوها و استندهای شهری قرار گرفته و مراجعه‌کنندگان می‌توانند به سهولت موارد مورد نظر خود را انتخاب و از آن استفاده کنند.

ملازینلی تصریح کرد: تمامی پرداخت‌ها در این سامانه به صورت آنلاین بوده و هر شهروندی که نیاز به فضای تبلیغاتی داشته باشد می‌تواند سفارش خود را در این سامانه ثبت و منتظر نظر نهایی کارشناسان پس از بررسی جزییات درخواست باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در این سامانه شهرداری بر فرایند کار از زمان درخواست تا نصب و جمع‌آوری نظارت خواهد داشت و عملکرد همه بخش‌ها کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح کاهش مراجعات به سازمان‌های مرتبط است، گفت: شفافیت در عملکرد و همچنین ایجاد شرایط برابر برای شهروندان از جمله مزایای این سامانه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات