برگزاری جلسه ساماندهی تولید و حمایت از تولید و عرضه مسکن در طرح اقدام ملی به صورت ویدیو کنفرانس

برگزاری جلسه ساماندهی تولید و حمایت از تولید و عرضه مسکن در طرح اقدام ملی به صورت ویدیو کنفرانس

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز جلسه ساماندهی تولید و حمایت از تولید و عرضه مسکن به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آقای نظر خانی – مدیرکل حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص فاقدین مسکن و مشمولین دریافت مسکن توضیحاتی ارائه نمود.

سپس مهندس نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر گفت و اظهار داشت ادارات کل از پایان خرداد ماه اختتامیه مسکن را در اولویت قرار  دهند .

وی مسئله خانه دار شدن مردم را از اصلی ترین دغدغه های مسئولین دانست و از مدیران خواست تا در این زمینه اهتمام ورزند.

سپس هر یک از مدیران کل در حیطه کاری خود مطالبی بیان داشتند و در خصوص کارهای انجام شده گزارش ارائه نمودند.

مهندس رضایی – مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص اقدامات انجام شده در طرح ملی مسکن مطالبی بیان نمود و اظهار داشت در طرح مذکور و در قالب خودمالکی دستورالعملی ابلاغ نگردیده است و همچنین برای اطلاع رسانی به متقاضیان باید دسترسی به سامانه متقاضیان که شماره تماس آنها ثبت شده به این اداره کل ابلاغ شود تا اطلاع رسانی به موقع صورت پذیرد.

وی بیان داشت بهترین روش برای پایان دادن به پروژه مسکن مهر فروش اقساطی است که با پذیرش اسناد وثیقه جدید معرفی شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی است که این امر مستلزم ترهین سند عرصه فرودگاه پیام و عملیات تفکیک اعیانی قابلیت اقدام و اتمام خواهد داشت.

با پذیرش اسناد وثیقه جدید معرفی شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی توسط بانک مسکن به عنوان جایگزین وثیقه عرصه پلاک حلقه دره ، زمین فرودگاه پیام و مشکلات تفکیک اعیانی مسکن مهر مرتفع و عملا با صدور سند مالکیت آپارتمانها امکان فروش اقساطی آن فراهم میگردد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات