۵۷۰۰ متر مربع آسفالت در خیابان بولوار کشاورز/ بهره برداری از پارکینگ  ...

۵۷۰۰ متر مربع آسفالت در خیابان بولوار کشاورز/ بهره برداری از پارکینگ ...

۵۷۰۰ متر مربع آسفالت در خیابان بولوار کشاورز/ بهره برداری از پارکینگ آزادی در آبان ماه سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در حاشیه آیین افتتاحیه بولوار کشاورز، با بیان این خبر اظهار کرد: این بولوار که در غرب مشهد واقع شده در گذشته به دلیل تجمع خودرو های سنگین مسدود بوده است. همچنین کلیه خیابان های مرتبط به ین منطقه حتی خیابان طرحچی امکان دسترسی به بولوار کشاورز را نداشتند.
وی با بیان اینکه دسترسی بولوار طرحچی به توس و مستقیم به محور شهید فهمیده در آینده رقم خواهد خورد، افزود: همچنین تجمع ماشین آلات سنگین نیز به مکان دیگری منتقل شده است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی احداث پروژه، بیان کرد: همچنین ۴۵ هزار متر مربع در این بخش آسفالت کشی صورت گرفته است. همچنین ۳۵ هزار متر مربع خاکبرداری در این منطقه انجام شده است و در حال حاضر فضای میدان موجود در این خیابان باقی مانده و ۱.۵ هکتار اجای فضای سبز نیز در حال اجرا است.
کاظمی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع از مجموعه آسفالت این محور انجام شده و امیدواریم با اقدامات خوب و شاخصی که در این منطقه صورت می گیرد، بتوانیم از بار ترافیکی آن بکاهیم و دسترسی به واحدهای مسکونی و تجاری را برای شهروندان این منطقه تسهیل کنیم.
وی در خصوص افتتاح و بهره برداری پروژه های مختلف در تیرماه سال جاری، اضافه کرد: بیشتر پروژه های تعریف شده در این ماه در حوزه عمران است و در حال حاضر کلنگ زنی پل شهید برونسی و کلنگ زنی پل بولوار ابوطالب (شمال به جنوب) آغاز شده که این دو پرژه سبب ایجاد یک دسترسی دیگر به مجموعه سپاد می شود و بار ترافیک میدان شهید فهمیده و سپاد را کاهش می دهد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه شروع عملیات اجرای مسیر کهن دژ در بولوار توس را در برنامه های خود قرار داده ایم، گفت: همچنین همزمان با این اقدامات اصلاح هندسی و تعریض پل مهندس پرتوی و کنار گذر مربوط به جاده شاندیز را پیگیری کردیم که این پروژه ها در هفته گذشته به پایان رسیده است.
کاظمی عنوان کرد: علاوه بر این موارد فاز سه جلوخان فردوسی تا هفته آینده آماده خواهد شد و این مسیر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پروژه های مختلف دیگر که در سطح شهر وجود دارند، ادامه داد: پروژه های آزادگان، مسیر کوشش به خلج و کوه پارک از جمله پروژه های دیگری است که در دست اقدام بوده و به زودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود. کلیه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان صورت گرفته و طی تیرماه سال جاری شاهد کلنگ زنی و بهره برداری پروژه های بسیاری خواهیم بود.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد اظهار کرد: این پروژه به دلیل مشکلاتی با وقفه ای همراه بود که در حال حاضر عملیات اجرایی آن را تقویت کردیم.
کاظمی با بیان اینکه پارکینگ خیابان مجد تا انتهای ماه تیر یا مرداد ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، افزود: همچنین پارکینگ آزادی نیز نهایت در آبان ماه سال جاری به پایان می رسد.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات