آغاز اجرای مسیر دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهن‌دژ با اعتباری  ...

آغاز اجرای مسیر دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهن‌دژ با اعتباری ...

آغاز اجرای مسیر دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهن‌دژ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان / اجرای بیش از ۵۰ درصد مسیر بدون استفاده از ماشین آلات به جهت حفظ بافت تاریخی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای ساماندهی منطقه تاریخی توس و آرامگاه فردوسی طی دو سال گذشته اقدامات زیادی انجام شده است از جمله ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی انجام شده که فاز سوم آن روزهای پایانی سال گذشته آماده بهره برداری شد.
وی افزود: پس از ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی طرح ایجاد مسیر دسترسی به بافت تاریخی کهن دژ از جلوخان آرامگاه فردوسی در دستور کار قرارگرفت که عملیات اجرایی آن پنجشنبه گذشته ۲۹ خرداد ماه آغاز شد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: این مسیر به طول ۸۰۰ متر و عرض ۶ متر با هزینه ای حدود پنج میلیارد تومان اجرا می شود که به دلیل واقع شدن در منطقه تاریخی بیش از ۵۰ درصد آن بدون استفاده از ماشین آلات و به صورت دستی اجرا خواهد شد.
کاظمی بیان کرد: زمانبندی در نظرگرفته برای اجرای پروژه در قرارداد پیمانکار پنج ماه است اما به دنبال آن هستیم که آن را زودتر از زمان مشخص به بهره برداری برسانیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات