حمایت‌های شورای شهر از اصناف استمرار خواهد داشت

حمایت‌های شورای شهر از اصناف استمرار خواهد داشت

حمایت‌های شورای شهر از اصناف استمرار خواهد داشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری، به مناسبت روز اصناف، با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد دیدار و گفتگو کرد.

حیدری در این دیدار با بیان اینکه اصناف بخاطر شیوع کرونا آسیب‌های جدی دیدند، گفت: با این وجود، همراهی خوبی را از سوی آنها در تعطیلی واحدهای صنفی شاهد بودیم و از سوی دیگر در تهیه بسته‌های کمک معشیتی هم نقش‌آفرینی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اظهارکرد: امیدواریم مشکلات پیش آمده بواسطه این بیماری و ویروس هرچه سریعتر برطرف شود و رونق گذشته مجدد به کسب‌وکارها بازگردند چراکه نقش اصناف در ایجاد اشتغال، بی‌بدیل و بسیار حائز اهمیت است.

حیدری با بیان اینکه شورای شهر مشهد از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار اصناف بوده و تخفیفاتی را بحث عوارض صنفی، پسماند و ... قائل شده است، گفت: این کمک‌ها و رویکرد حمایتی همچنان استمرار خواهد داشت و امیدواریم هرچه زودتر با فروکش کردن آمار مبتلایان، شرایط مناسب برای حضور زائران بارگاه منور رضوی نیز فراهم شود.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: اصناف در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نقش بسزایی دارند و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دیگر راه های پیشگیرانه میتوانند به بهبود شرایط کمک کنند.

حیدری در ادامه با تاکید بر لزوم تکریم و توجه ویژه به مالکانی که اجاره بهای واحدهای تجاری خود را بخشیدند و یا تخفیفاتی اعمال کردند، گفت: مدیریت شهری مشهد آماده تقدیر از این عزیزان است؛ امیدواریم سایر مالکان نیز در این جهت با مستاجران همراهی لازم را داشته باشند چراکه درغیر اینصورت تبعات منفی بسیاری هم برای مالکان و هم برای مستاجران بهمراه خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: حس تعامل اجتماعی و همراهی مردمی که در موج نخست شیوع ویروس کرونا شکل گرفت، باید استمرار داده شود و توسعه یابد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات