گذر موفق از پيك بار تابستاني با مشاركت حداكثري ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق سمنان، مديرعامل شركت توزيع برق استان در گفت و گوي تلفني با برنامه راديويي صبح بخير قومس صداي مركز سمنان گفت: هفته اول تيرماه به عنوان صرفه جويي و مديريت مصرف آب و برق نامگذاري شده است.
سيد محمد موسوي زاده بيان داشت: موضوع صرفه جويي و مديريت مصرف برق، مختص زمان و مكان خاصي نبوده و در تمامي مقاطع و برهه زماني مي بايست در حفظ و صيانت از اين موهبت الهي بيش از پيش كوشا بوده و در انتقال آن به نسل جديد اهتمام نماييم.
وي تصريح كرد: به جهت اهميت موضوع و آغاز فصل تابستان و توجه بيشتر به مديريت مصرف، اين هفته تحت عنوان مديريت مصرف نامگذاري گرديده و به نوعي يك رزمايش همگاني براي كليه مشتركان محسوب مي شود تا با رعايت راهكارهاي ساده و كاربردي مديريت مصرف بتوانيم با مشاركت حداكثري، از پيك بار تابستاني عبور كنيم.
وي با تاكيد بر اين كه با كاهش 10 درصدي توسط هر مشترك در ساعات اوج مصرف برق در استان، صرفه جويي قابل ملاحظه اي انجام خواهد شد افزود: در ساعات پيك بار، استان حدود 600 مگاوات مصرف برق دارد كه با مديريت 10 درصدي، قريب 60 مگاوات صرفه جويي براي استان حاصل مي گردد و در ابعاد كلي، عدد چشمگيري مي شود.
وي خاطرنشان ساخت: استفاده از دور كند كولرهاي آبي، تنظيم دماي كولرهاي گازي بين 24 تا 26 درجه سانتي گراد و عدم استفاده همزمان لوازم برقي پرمصرف در ساعات پيك بار روز و شب، به عنوان مهم ترين راهكارهاي همكاري مشتركين براي كاهش مصرف به شمار مي رود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات