ترویج فرهنگ مصرف آب نیاز امروز ماست

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره آب منطقه ای فارس در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز خواستار ترویج فرهنگ مصرف آب شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای فارس؛ مهندس حمیدرضا دهقانی در این دیدار اظهار نمود: مصرف بهینه یک جایگاه رفیع در استفاده از آب و برق دارد. ترویج فرهنگ مصرف آب نیاز امروز ماست . هر فرهنگی که در جامعه شکل می گیرد ابتدا از خانواده ها شروع می شود و نقشی که خانواده ها در این زمینه دارد ، بسیار با اهمیت است بنابراین فرهنگ مدیریت مصرف آب باید از خانواده ها شکل بگیرد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره آب منطقه ای فارس گفت: به لطف خداوند یکی از پربارش ترین سالها را داشتیم که با سیاستی که وزارت نیرو در این زمینه در پیش گرفته هم ذخیره سازی آب در پشت سدها و هم رهاسازی آب به طرز مفید و بهینه در راستای جهش تولید فرموده مقام معظم رهبری انجام می گیرد.

دهقانی افزود : در پایین سد درودزن برای 47 هزار هکتار کشاورزی برنامه ریزی داشتیم که الحمدلله بالغ بر 400 میلیون مترمکعب رهاسازی داشتیم و امسال میزان برداشت گندم بالای 500 هزار تن خواهد بود.به نوعی فارس نقش خود را به عنوان استان ممتاز در تولید غله ایفا کرده است.

وی ادامه داد : در بحث پروژه های عمرانی علی رغم مشکلات مالی پروژه های خوبی اجرا و ان شاالله در روزهای آینده با حضور وزیر محترم نیرو افتتاح می شود.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره آب منطقه ای فارس گفت :  طی چند هفته آینده طرح آبرسانی به شیراز را استارت می زنیم که این طرح مراحل شست شو و ضدعفونی خطوط لوله را می گذراند.

همچنین طرحهایی همچون  آبرسانی به مردم شهرهای سعادت شهر، زرین دشت ، جبران کمبود آب مرودشت، افتتاح سدهایقر که امسال با اولین بارندگی ، نخستین آبگیری را خواهد داشت، در دستور ویژه ما قرار دارد. ضمن اینکه در اجرای این طرحها لولویت را به مناطق محروم استان داده ایم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات