مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل برگزار شد

با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل و همچنین مدیر دفتر روابط عمومی گفت: با توجه به اینکه مدیر پیشین دفتر هیات مدیره و مدیرعامل  دارای تخصص فنی است، از ظرفیت  و دانش وی در بخش های دیگری استفاده می شود.

وی بهروز صفا مدیر پیشین دفتر هیات مدیره و مدیرعامل را شخصی امین و پرتلاش توصیف کرد و گفت: از این پس بهروز صفا به عنوان نماینده مجری طرح تکمیل مطالعات و اجرای ساماندهی آب های سطحی جنوب تهران منصوب می شود که انتظار است با انگیزه بیشتر این طرح را راهبری نماید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران ضمن معرفی"جواد اسدی" به عنوان مدیر جدید دفتر هیات مدیره و مدیرعامل گفت: با توجه به گردش شغلی و تجارب وی در روابط عمومی امیدواریم که در سمت جدید موفق باشد.

بهروز صفا در ادامه این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت گفت: از زمان مدیرعامل پیشین شرکت به عنوان مدیر دفتر هیات مدیره و مدیرعامل به کار مشغول بوده و اکنون نیز در سمت محول شده با تمام قوا در راستای اهداف سازمانی شرکت و خدمت رسانی به مردم انجام وظیفه خواهم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی مدت زمان حضور در دفتر هیات مدیره و مدیر عامل تمام تلاش اینجانب به روزرسانی امور محوله بوده و برای مدیریت جدید این واحد نیز آرزوی موفقیت دارم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات