تقلیل منصوبات چاه مجاز و پر کردن یک حلقه چاه غیرمجاز در پاکدشت

سرپرست امور منابع آب پاکدشت نسبت به جلوگیری از اضافه برداشت یک حلقه چاه دارای مجوز و مسدود نمودن یک حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا مصطفی پور" با اعلام این خبر گفت: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی، نسبت به جلوگیری از اضافه برداشت یک حلقه چاه دارای مجوز با میزان صرفه جویی  ۳.۲۷ لیتر در ثانیه اقدام لازم به عمل آمد که با انجام این عملیات از خروج حدود  ۶۵ هزار  متر مکعب آب در سفره های آب زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود :  همچنین یک حلقه چاه غیر مجاز نیز در منطقه حمامک با آبدهی ۰.۵ لیتر در ثانیه که کاربری آبفروشی غیر مجاز داشته ، شناسایی، پس از اخذ حکم قضایی پر و ادوات آب فروشی توقیف گردید که با انجام این عملیات از خروج  حدود ۱۰ هزار مترمکعب آب در سفره های آب زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

مصطفی پور در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شبانه روزی مامورین امور منابع آب درخصوص انجام صحیح وظایف قانونی خود تاکید کرد: امور منابع آب پاکدشت به عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با جدیت و بر اساس قانون نسبت به برخورد با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی اقدام و اهتمام جدی خواهد داشت .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات