ملاقات مردمی شهردار مبارکه در راستای حل مشکلات  شهروندان

ملاقات مردمی شهردار مبارکه در راستای حل مشکلات شهروندان

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛شهردار مبارکه در ادامه ملاقات‌های مردمی خود، دوشنبه 3 تیرماه با تعدادی  از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات آنان  رسیدگی کرد .

در جریان این جلسه تعدادی از شهروندان به‌صورت چهره به چهره با شهردار دیدار کرده و به طرح مشکلات خود پرداختند؛ همچنین مهندس هاشمی  پس از استماع مسائل مطرح‌شده از سوی شهروندان در زمینه‌های عمرانی، خدماتی،مالی ،شهرسازی و ...  دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آن‌ها را صادر کرد .

دیدار مردمی شهردار مبارکه در راستای تداوم ملاقات‌های مردمی وی با شهروندان صورت می‌گیرد که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار می‌پردازند .

جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب‌رجوع  از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار مبارکه با شهروندان می‌باشد .

لازم به ذکر است ملاقات‌های عمومی شهردار با شهروندان همه هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲  در دفتر شهردار مبارکه برگزار می‌شود و شهروندان عزیز می‌توانند روزهای دوشنبه هر هفته با تعیین وقت قبلی با شهردار دیدار و به طرح مشکلات خود بپردازند .












لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات