روند اجرای یکصد طرح و پروژه در۹ شهرستان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تنی چند از مسئول...

روند اجرای یکصد طرح و پروژه در۹ شهرستان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تنی چند از مسئول...

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی انجام شد:
سفرهای شهرستانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان
روند اجرای یکصد طرح و پروژه در۹ شهرستان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تنی چند از مسئولین آن شهرستانها، مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، در سفرهای یکروزه علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان‌های تابعه و طی جلساتی که با حضور فرمانداران و مسئولین ذیربط آن شهرستان‌ها انجام شد حدود یکصد طرح و پروژه مورد بررسی قرار گرفت و جهت تسریع در روند اجرای آنها و رفع موانع تدابیری اتخاذ شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسات اولویت‌بخشی، رسیدگی به مسائل و مشکلات و کسب رضایت مردم را از وظایف اصلی برشمرد و گفت سفرهای شهرستانی و حضور مسئولین در شهرستان‌ها موجب تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه و فتح بابی جهت رفع مشکلات است.
وی در سفر به شهرستان‌های تیران و کرون، مبارکه، اردستان، فلاورجان و آران و بیدگل از پروژه‌های عمرانی و اجرایی این شهرستان‌ها بازدید کرد و ضمن بررسی روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا رهنمودهای لازم جهت رفع موانع ارائه داد.
قاری‌قرآن طی نشست‌های مشترک با مسئولین شهرستان های کاشان، شهرضا، فریدونشهر، مبارکه و نایین که در محل سال اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام مرتبط با آن شهرستان اظهار کرد: جهت تسریع در روند پروژه ها، عزم جدی در شهر نیاز است و این موضوع تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط را می طلبد.
وی با اشاره به محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند پروژه‌های راهسازی دستورات لازم در خصوص پیگیری اعتبارات را صادر کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز پروژه راهسازی این شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفته و به لطف خدا اکثر پروژه فعال می باشد. سایر پروژه‌هایی که به دلیل کمبود اعتبار متوقف شدند نیز پس از تامین اعتبار روند اجرایی آن آغاز می شود.
گفتنی است در این جلسات و بازدیدهای میدانی بعمل آمده مشکلات مرتبط با عملیات‌اجرایی باند دوم تیران-سامان، کارگاه‌های مزاحم و نیمه مزاحم شهری، کمربندی‌های جنوب‌غربی فلاورجان و پیربکران به خوانسارک، طرح‌تفضیلی و جامع، باند دوم مبارکه-بروجن، کنار گذر غرب استان، پروژه‌های آماده طرح در کمیسیون ماده ۵، اراضی سایت‌اداری کاشان، مبحث حاشیه‌نشینی شهرضا، کنارگذر شمالی فریدونشهر، شش خطه شدن محور اصفهان-نائین و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات