تقدیر از دختران برتر در دهه کرامت توسط شهرداری گرگان

تقدیر از دختران برتر در دهه کرامت توسط شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، دکتر فاطمه رضایی در خصوص برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان در دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه تقدیر از دختران 9 سال به مناسبت روز دختر و جشن تکلیف در سالن اندیشه شهرداری گرگان برگزار خواهد  شد.

وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی آنلاین از تاریخ سوم تا دهم تیرماه، تجلیل از دختران برتر علمی، ورزشی، مذهبی و بسیج دانش‌آموزی، مسابقه کاردستی ویژه همکاران شهرداری و دخترانشان در تاریخ 11 تیرماه برگزار خواهد شد.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام مراسم تجلیل از مادران زیر 50 سال که دارای بیشترین فرزند دختر هستند، کارگاه آموزشی مجازی انتخاب دوست شایسته در دو رده سنی 9 تا 12 سال و 13 تا 18 سال اجرا خواهد شد.

رضایی تاکید کرد: دیدار با دو خانواده شهیده در تاریخ 10 تیرماه و تقدیر از دختران شهدای مدافع حرم در تاریخ 12 تیرماه، اجرای برنامه‌های آموزشی ورزشی و تغذیه در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های شهرداری گرگان در این دهه است.

وی متذکر شد: سوم الی 12 تیرماه طرح ارزیابی ساختارقامتی ویژه دختران کارکنان شهرداری گرگان و تهیه و چاپ کتابچه آموزشی ویژه دختران در این ایام انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات