تشریح برنامه‌های شهرداری گرگان در دهه کرامت

تشریح برنامه‌های شهرداری گرگان در دهه کرامت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص جزئیات برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: در دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای را شهرداری گرگان در نظر گرفته که برخی از آنها نیز با مشارکت سپاه ناحیه گرگان و دفتر آستان قدس رضوی در گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نخستین برنامه که امروز برگزار خواهد شد اهتزاز پرچم امام رضا(ع) با حضور خدام رضوی در استان گلستان در پارک بانوان انجام خواهد شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: اجرای سرود در بیمارستان پنج آذر و صیاد شیرازی، اجرای برنامه‌های محله‌ای در 20 محله با همراهی سپاه، آستان قدس و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از دیگر برنامه‌‌های شهرداری گرگان در دهه کرامت است.

دادبود گفت: در این ایام ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام رضوی و تجلیل از همکارانمان که در شهر گرگان در ایام شیوع ویروس کرونا برای مقابله با این ویروس تلاش کردند و با دستگاه‌های دیگر همکاری داشتند انجام خواهد شد که این مراسم در 12 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سالن ویژه جانبازان و معلولان در تاریخ 11 تیرماه افتتاح خواهد شد و پارک کنار این مجموعه نیز برای انجام ورزش جانبازان تجهیز شده تا این عزیزان بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

شهردار گرگان تصریح کرد: تجلیل از برندگان مسابقه کتابخوانی در 12 تیرماه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه گرگان برگزار خواهد شد.

دادبود بیان کرد: جشنواره «پرپرو» به مدت هشت شب در محلات گرگان با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: المان ویژه امام رضا(ع) در ورودی خیابان امام رضا(ع) گرگان در این هفته نصب خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات