پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت دهه مبارک کرامت

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت دهه مبارک کرامت

هوالکریم

اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت می باشد که ملت ایران به وجود پاک آن بانوی با فضیلت مفتخر شده و قرن هاست که مامن تشنگان معارف الهی است.

همچنین یازدهم ذیقعده مصادف است با میلاد باسعادت حضرت خورشید هشتم، علی بن موسی الرضا(ع) و چه نعمتی بالاتر از این که سرزمین ایران اسلامی مفتخر به میزبانی آن امام رئوف و غریب است و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل بیت(ع) و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلام بوده و هستند، همچون پروانه‌ ای عاشق گرد این شمع فروزان می چرخند.

در تدبیری ارزشمند فاصله زمانی میلاد سراسر نور و شادمانی حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد حضرت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت تعیین شده و این ایام فرصتی است تا ضمن معرفی شخصیت، جایگاه و منویات ائمه معصومین(ع)، جشن و سرور و شادمانی فضای کشور را دربرگیرد.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاداری کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است؛ خواهر و برادری که ولی نعمت مردم ایران و محور معنویت و مایه آرامش دل های پاک مومنان و عاشقان اهل بیت(ع) هستند.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) و خواهر گران‌قدرشان حضرت فاطمه معصومه(س) را به ساروی های عزیز تبریک عرض می نماییم و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری با تکیه بر اخلاق، وجدان و تعهد دینی در کنار دانش محوری بر مدار توسعه شهر و خدمت رسانی پیشگام و پیشرو باشد.

علیجان شمشیربند عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                    شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات