آمادگی شهرداری ساری برای عمران و آبادانی موقوفات شهری

آمادگی شهرداری ساری برای عمران و آبادانی موقوفات شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار ساری با حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

رجبی در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اوقاف مازندران در سطح جامعه و شهرستان ساری اظهار کرد: خدمات‌رسانی ارزشمند اوقاف به نیازمندان جامعه موجب افزایش اعتماد مردم به نهاد مقدس وقف شده و شاهد افزایش موقوفات در استان هستیم.

شهردار ساری با بیان اینکه شهرداری آمادگی دارد در احیای موقوفات کنار اوقاف باشد، افزود: احیای موقوفات موجب بازگرداندن عواید آن موقوفه به جامعه و خود مردم می‌شود.

رجبی با بیان اینکه آمادگی داریم با اداره اوقاف و امور خیریه ساری در جهت عمران و آبادانی موقوفات همکاری کنیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از موقوفات شهرستان ساری خدمات‌رسان هستند بنابراین در این زمینه در کنار اوقاف خواهیم بود و از این ظرفیت برای مردم بهره‌گیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های شهر ساری برای خدمت‌رسانی به مردم بهره‌گیری می‌کنم که یکی از این ظرفیت‌ها بحث موقوفات است، گفت: تعامل مناسبی با مجموعه اوقاف و امور خیریه در خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد که با احیای موقوفات و آبادانی وقف ثمره آن برای شهروندان ساروی بیشتر مشهود خواهد بود.

طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری نیازمند حمایت شهرداری

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های عباس رجبی شهردار ساری در احیای موقوفات شهر و توجه به عمران و آبادانی موقوفات، اظهار کرد: شهرستان ساری رتبه برتر را در موقوفات و بقاع متبرکه استان دارد و این موقوفات در فعالیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی می‌توانند در استان اثرگذار باشند.

حیدری آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری را نگین دیار علویان دانست و گفت: پروژه عمرانی طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری چند سالی است که در حال اجرا می‌باشد و با توجه به مشکلات مالی نیازمند حمایت خیرین و شهرداری ساری در تکمیل این پروژه عمرانی هستیم تا شهروندان ساری از فضای معنوی آن بهره‌گیری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات