نصب دوربین های ثبت سرعت  در شهر ساری به منظور هوشمند سازی مدیریت ترافیک

نصب دوربین های ثبت سرعت در شهر ساری به منظور هوشمند سازی مدیریت ترافیک

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری ساری، احمد گوران رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری در گفت و گویی  از نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در شهر ساری خبر داد و اظهار کرد: این دوربین‌ها به منظور هوشمندسازی مدیریت ترافیک، ثبت تخلفات همچنین کاهش تصادفات ناشی از سرعت وسایل نقلیه ، در آینده‌ای نزدیک در سطح شهر نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 39دستگاه دوربین نظارت تصویری در سطح شهر ساری وجود دارد، افزود: نصب 7 دستگاه دوربین دیگر در هفته‌های آتی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

احمد گوران به عملیات خط کشی معابر  توسط این سازمان اشاره کرد و گفت: خط کشی معابر شهری در راستای افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده و به حداقل رساندن حوادث رانندگی و تبعات ناشی از آن بصورت مستمر انجام میشود .

وی ادامه داد: در صورتی که رانندگان به این علائم توجه کنند، شاهد کاهش بار ترافیکی و تصادفات در سطح شهر خواهیم بود.

گوران ایجاد باند دوچرخه‌سوار در بافت مرکزی شهر را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: مطالعات کارشناسی این طرح با هدف افزایش سلامتی شهروندان و روان سازی ترافیک شهری انجام شد، در صورت تکمیل مطالعات مورد نظر این طرح  به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری وجود 42 پارکینگ در سطح شهر را از مزیت‌های خروج ترافیک درون شهری و حجم تردد دانست و افزود: پارکینگ‌ها به عنوان یکی از اجزای مهم سیستم حمل و نقل شهری محسوب می‌شوند.

وی نیاز سنجی جهت نصب تابلوهای علائم رانندگی و برنامه ریزی کارشناسی برای اصلاح هندسی معابر با هدف روان سازی ترافیک را از دیگر فعالیت های سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات