تبریک مهندس عسکری به عضو سازمان برای کسب عنوان شهردار برتر استان اصفهان در سال 98

تبریک مهندس عسکری به عضو سازمان برای کسب عنوان شهردار برتر استان اصفهان در سال 98

مهندس عسکری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به اتفاق جمعی از اعضای سازمان با حضور در دفتر میثم محمدی شهردار زرین شهر و عضو سازمان نظام مهندسی استان ، انتخاب وی به عنوان شهردار برتر استان اصفهان را تبریک گفت.
رییس سازمان نظام مهندسی استان ضمن اعلام آمادگی سازمان جهت تعامل بیشتر با شهرداری زرین شهر در زمینه الکترونیکی نمودن فرایندهای سازمانی فی مابین دو مجموعه از جمله مکاتبات بین سازمانی ، گزارشات خلافی و ... با اشاره به اهمیت هماهنگی و تعامل میان شهرداری ها با سازمان نظام مهندسی در دستیابی به چشم اندازی مطلوب در توسعه پایدار شهرها افزود : همکاری و تعامل شهرداری زرین شهر با سازمان نظام مهندسی همواره منجر به ارتقاء سطح کیفیت و ایمن سازی ساخت و سازها و اطمینان خاطر بیشتر شهروندان شده است.
در ادامه مهندس میثم محمدی به ارائه راهکارهای مناسب و نظارت بیشتر و دقیق تر مجموعه شهرداری و نظام مهندسی ساختمان بر روند اجرای ضوابط ساخت و سازها پرداخت و افزود: در سایه همدلی و تعامل دومجموعه، ساخت و سازهای ضابطه مند و بر پایه اصول ایرانی اسلامی در سطح شهر مورد توجه مجموعه مدیریت شهری زرین شهر قراگرفته است.
شهردار زرین شهر سال ۹۹را سالی طلایی برای توسعه خدمات غیرحضوری و ارائه سرویس های شهروندی در شهرداری زرین شهردانست و افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حرکت شهـرهـا به سمت شهر هوشمند، شهرداری زرین‌شهر با تامین زیرساخت‌های موردنیاز به سمت بهره‌مندی از راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی گام برداشته و آمادگی آن را دارد تا با  ایجاد ارتباطات الکترونیکی هوشمند در مسیر تسریع در ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمینه های مختلف از جمله شهرسازی و مهندسی ساختمان گام بردارد.
در پایان این جلسه رییس سازمان با اهدای لوح یادبود، انتخاب شهردار زرین شهر به عنوان شهردار برتر استان اصفهان در ارزیابی عملکرد سال 1398 را به وی و مجموعه مدیریت شهری زرین شهر تبریک گفت.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان یک انجمن در شهر اصفهان می باشد

      نظرات