جلسه شورای معاونین به ریاست مهندس رضایی برگزار شد.

جلسه شورای معاونین به ریاست مهندس رضایی برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز جلسه شورای معاونین به ریاست مهندس رضایی – مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و با حضور تمام معاونین و روسای ادارات ستادی  برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس صفری – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل توضیحاتی در خصوص دستور کار جلسه قبلی قرائت نمود. سپس روسای ادارات به بیان مسائل و مشکلات کاری خود در حیطه اداره شهرستان  پرداختند.

سپس مهندس رضایی ضمن ارائه راهکارهای مناسب ، در خصوص تفویض اختیار به روسای شهرستان عنوان داشت که طی جلسه ای با حضور روسای ادارات شهرستان و مدیر توسعه منابع اداره کل به جمعبندی برسند آنگاه حکم تفویض اختیار صادر شود.

مدیر کل راه و شهرسازی در خصوص حفظ حقوق بیت المال به روسای ادارات شهرستان خاطر نشان کرد و گفت حتماً سعی شود شورای حقوقی به صورت مستمر تشکیل شود نتیجه را به مدیران مربوطه در اداره کل گزارش دهند و همچنین پرونده های حقوقی مهم شهرستان را به صورت مستمر با قاضی پرونده رایزنی نمایند.

مدیر توسعه منابع از صرفه جویی در هزینه هایجاری گفت و اظهار داشت برای صرفه جویی فرم ارزیابی لحاظ شده و تمام ادارات ملزم به اجرای آن می باشند که در این فرم هر کارمند بر اساس آیتمهای مورد نظر مورد سنجش قرار می گیرند و همچنین در خصوص اضافه کار و بهره وری کارکنان گفت که جدولی طراحی شده که مبنای پرداختی ها بر اساس آن می باشد.

مهندس صفری از نصب سیستم راهنمای ارباب رجوع الکترونیک در آینده نزدیک خبر داد به نحوی که فرد متقاضی در بدو ورود از اتاق کارمند و حضور یا عدم حضور وی مطلع می شود تا از سردرگمی و تردد بی مورد وی جلوگیری شود.

سپس هر کدام از اعضای جلسه مطالبی در حوزه کاری خود بیان داشتند که مهندس رضایی پس از شنیدن تمام نظرات راهکارها و دستورات لازم را صادر نمودند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات