سفر یکروزه معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی  به استان البرز

سفر یکروزه معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی به استان البرز

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اولین جلسه نهاد مطالعات طرحهای توسعه  شهر کرج در سال 1399 به ریاست معاون شهرسازي و معماري وزير راه و شهرسازی و دبير شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ، شهردار کرج و دیگر اعضا در محل شهرداری کلانشهر کرج برگزار شد.

در ابتدای این جلسه  اعضا نهاد مطالعات طرحهای توسعه شهری کرج ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل عملکرد خود را ارائه نمودند و مشکلات و مسائل پیش رو را بیان داشتند.

از موضوعاتی که در جلسات قبل مورد بررسی قرار گرفته بودو  اعضا  این نهاد در خصوص آن بحث و تبادل نظر کردند می توان به  طرح تفصیلی تحت اقدام شهرداری کرج و مغایرتهای آن با طرح جامع مصوب و همچنین پهنه بندی حریم شهر اشاره نمود.

در پایان معاون شهرسازي و معماري وزير راه و شهرسازی و دبير شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران ضمن جمع بندی موضوعات ، عملکرد هریک از اعضا را مثبت ارزیابی نمود .

مهندس فرزانه صادق مالواجرد خواستار این شد که شهرداری کرج در اسرع وقت نتایج مطالعات مشاورین را به اداره کل راه و شهرسازی جهت طرح در جلسات کمیته فنی و کمیسیون ماده 5 ارسال نماید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات