برگزاری جلسه ارائه گزارش عملکرد آبفا شیراز با حضور معاون و جمعی از مدیران شرکت مهندسی آبفا کشور

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز ، در حاشیه بازدید از مراحل پایانی ساخت و افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 ، در جلسه‌ای که در تالار نمازی شرکت آب و فاضلاب  شیراز  با حضور شاهین پاک روح، معاون برنامه‌ریزی و توسعه؛ کامران اسماعيلي، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرح‌های آب و فاضلاب؛ مرتضی مجتهدي، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات و کریم محرمی راد ، مدیرکل حراست  و نیز  مدیرعامل ، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آبفا شیراز برگزار شد بهمن بهروزی ، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز  با اشاره به سیمای کلی شرکت در کلان‌شهر شیراز و شهرک‌های الحاقی  به ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب شیراز پرداخت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور با ابراز رضایت از ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام‌شده  و در درست اقدام شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: آنچه شنیدیم خبرهای خوبی بود که  انتظار کمتر هم از مجموعه آبفا شیراز نداشتیم باید از این فرصت در ارائه خدمات پایدار استفاده شود و شاهد ارتقا خدمات و پایداری اقدامات پیش رونده باشیم.

شاهین پاکروح گفت: ورود به تابستان و تداخل شروع فصل گرم و موضوعات کرونا  چالش‌هایی در حوزه عملیات به همراه داشته است.

وی افزود: مجموعه اقدامات آبفا شیراز در حوزه آب به بهره‌برداری فاز اول خط دوم سد درود زن در آینده  نزدیک برای آب‌رسانی اضطراری انجامیده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پایداری منابع انسانی شرکت با توجه به تجارب و تخصص در یک سطح مطلوب تأکید کرد و گفت: باوجود کارشناسان، مدیران و بدنه اجرایی خوب بزرگ‌ترین سرمایه و مهم‌ترین منبع در اختیار آبفا شیراز است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور به تأمین منابع مالی شرکت فارغ از منابع عمرانی دولتی اشاره کرد و گفت: باید برای توسعه شبکه، زیرساخت‌ها و بازسازی خوداتکا باشیم و فارغ از منابع مالی دولتی پروژه‌ها را تضمین کنیم.

پاکروح بر استمرار و پایداری خدمات تأکید کرد و گفت: هدف ما جلوگیری از ایجاد تنش است با برنامه زمان‌بندی و برنامه‌ریزی باید مدت‌زمان را در حد مطلوب برسانیم.

وی گفت: کارنامه استان نسبت به عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب سنجیده می‌شود و  این مجموعه تعاملات می‌تواند به هم‌افزایی منجر شود. با بررسی سیمای شرکت باید از ظرفیت‌ها و بضاعت‌های همدیگر در ارائه خدمات استفاده کنیم که تعامل و همدلی هر دو شرکت را می‌طلبد.

در این جلسه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز گفت: در هر قدمی که برداشته می‌شود خوداتکایی را برای ارائه خدمات به مردم در نظر داریم.

بهمن بهروزی پاسخگویی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم را اولویت کار خود عنوان کرد و گفت: طرز تفکر ما در راستای خدمات رسانی است و  تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا دغدغه ها برطرف شود.

کامران اسماعيلي، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرحهای آب و فاضلاب به مراحل و پروسه طرح جامع آبرسانی آب شرب به روستاها به رویکرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خدمات اشاره کرد.

کریم محرمی راد، مدیرکل حراست نیز به سابقه، توان و تجربه آبفا شیراز برای الگو بودن اشاره کرد گفت: با شرایط کرونا گذر از تابستان نسبت به سالهای قبل سخت تر است.

همچنبن مرتضی مجتهدي، مدیر کل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات با تقدیر از عملکرد آبفا شیراز با اشاره به  انسجام و همدلی  به انرژی مضاعف در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه، معاونین شرکت آب و فاضلاب شیراز به ارائه گزارش عملکرد حوزه خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات