بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه و نیز جمعی از مدیران شرکت مهندسی آبفا کشور از مراحل پایانی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، شاهین پاکروح، معاون برنامه‌ریزی و توسعه به همراه مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرح‌های آب و فاضلاب، مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ شرکت آب و فاضلاب شیراز از مراحل پایانی این پروژه بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات و عملیات احداث قرار گرفتند.

در این بازدید که مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران  نیز حضور داشتند آخرین مسائل موجود در خصوص روند افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب  شیراز موردبررسی قرار گرفت.

گفتنی است این پروژه بزرگ زیست‌محیطی با به‌کارگیری مدرن‌ترین تجهیزات پیشرفته با ظرفیت 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز، جمعیت بیش از 600 هزار نفر را تحت پوشش خدمات ارائه قرار می‌دهد. ساخت این پروژه با توجه به توسعه شهر شیراز از سال 1388 و با تأمین اعتبار اولیه بانک جهانی در دستور کار قرار گرفت. این تصفیه‌خانه فاضلاب  در زمینی به مساحت حدود 80 هکتار و در جنوب شرق شیراز بناشده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات