احداث زیباترین پارک ایران در محوطه برج میلاد

احداث زیباترین پارک ایران در محوطه برج میلاد

www.BanaNews.irمدیرعامل برج میلاد از همکاری این برج با سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران به منظور احداث زیباترین پارک ایران در محوطه اطراف برج خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رحیم مطهر نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه احداث این پارک از دو ماه پیش شروع شده و قرار است در این پارک تمام گونه های گیاهی به ویژه اقلیم ایران کاشته می شود، گفت: این پارک در ضلع جنوبی و غربی احداث می شود و قرار است فاز به فاز افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه فضای پارک ۲۰ هکتار است، افزود: همچنین به منظور بازیهای آسیایی تیراندازی با کمان که قرار است در ایران برگزار شود، در ضلع شرقی برج میلاد تهران سایت تیر و کمان در حال احداث است و بزودی نیز قابل بهره برداری برای برگزاری این مسابقات خواهد شد.

به گفته مطهرنژاد، قرار است در ادامه راه اندازی سایت تیر و کمان که سه هکتار وسعت دارد، رینگ پیا ده روی نیز راه اندازی شود.

وی درباره امکانات رفاهی بازدیدکنندگان برج میلاد تهران عنوان کرد: بازدیدکنندگان می توانند همزمان با بازدید رایگان از دو گالری ورودی برج میلاد تهران که به صورت مناسبتی آثار مختلفی را نمایش می دهد، از طبقات مختلف برج بازدید کنند.

مدیرعامل برج میلاد درباره قیمت بلیت بازدید از برج میلاد گفت: بلیت بازدید از برج میلاد تهران تا سکوی دید باز ۹ هزار تومان است و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ از این برج بازدید کنند. ضمن آنکه قیمت بلیت بازدید از برج که قیمت مصوب شورای شهر تهران است، از سه سال پیش تاکنون افزایش نیافته است. همچنین بازدیدهای گروهی به ویژه مدارس و دانشگاهها وگروههای بالای ۵۰ نفر بین سه تا ۲۰ درصد تخفیف می گیرند.

 

 

    نظرات