نشست مشترک معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و مدیران اجرایی با کمیته هماهنگی امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست

نشست مشترک معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و مدیران اجرایی با کمیته هماهنگی امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در ابتدای جلسه مشاور امور زنان و خانواده سازمان، ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه، با اشاره به عملکرد حوزه زنان در سال ۹۸ شرحی از برنامه‌های طرح ریزی شده جهت اجرا در سال ۹۹ را ارائه و تاکید شد در سال جاری حوزه زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست برنامه‌ها و اقدامات اجرایی خود در سال ۹۹ را بر اساس شاخص‌های تعیین شده در مواد ۱۰۱ و ۱۰۲ برنامه ششم توسعه، سند راهبردی توانمندسازی و ارتقای مشارکت زنان و خانواده سازمان و تجربیات برنامه‌های عملیاتی سال ۹۸ تدوین کرده است .
سالار آملی شرحی از درخواست‌های حوزه زنان و خانواده سازمان را مطرح که  پیش بینی اعتبارات لازم در بودجه سنواتی سازمان در اجرای برنامه‌های ستاد ملی زن و خانواده موضوع بخشنامه مورخ ۹۹/۲/۲ معاون اول رییس جمهور و ارتقای جایگاه مشاورین امور زنان و خانواده اداره های کل محیط زیست استان‌ها  از جمله آن‌ها بود .
در ادامه، اصغر دانشیان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس بیان داشتند در جمهوری اسلامی ایران بسترسازی مناسبی جهت حضور همه زنان در فعالیت‌های مختلف فراهم شده است. خوشبختانه ما در سازمان حفاظت محیط زیست بانوان توانمند و موثری در پست‌های مختلف داریم. با نگاه مثبت ریاست محترم سازمان به انتخاب بانوان شایسته و توانمند، در حال حاضر حدود ۳۷ درصد از پست‌های مدیریتی سازمان به بانوان اختصاص یافته که انشالله این درصد را در سال جاری افزایش خواهیم داد .
او همچین ضمن تاکید بر همکاری و توجه ویژه مدیران اجرایی سازمان به پیشبرد اهداف و برنامه‌های امور زنان و خانواده بیان داشت در جلساتی کمیته سرمایه انسانی سازمان از نماینده امور زنان و خانواده سازمان نیز به عنوان یکی از اعضای این کمیته، دعوت بعمل خواهد آمد.
در ادامه جلسه، پازندی- رئیس مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات و حسینی- مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی در پاسخ به سوالات طرح شده از طرف اعضای کیمته هماهنگی، توضیحاتی ارائه کرد.
در این جلسه تقدیر نامه دکتر کلانتری معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست به وسیله معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس،  به سیده مریم محمدی بانوی ایثارگر سازمان حفاظت محیط زیست اعطاء شد .
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات