شناسایی دغدغه‌های اجتماعی و حل آن با ابزار فرهنگ و آموزش، اولویت کاری سازمان

شناسایی دغدغه‌های اجتماعی و حل آن با ابزار فرهنگ و آموزش، اولویت کاری سازمان

محمدحسین واحدیان در دیدار با رئیس دادگستری کاشان که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت با تأکید بر ارتقا‌ی سطح کیفیت زندگی شهروندان به عنوان هدف عالی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ضرورت و اهمیت مباحث فرهنگی و آموزش در جامعه را یادآور شد.
وی تصریح کرد: ما در حوزه فرهنگ اجتماعی بنا به وظایف ذاتی سازمان به دنبال ایجاد کارگروهی تخصصی هستیم تا با شناسایی و ریشه یابی دغدغه‎های اجتماعی شهروندان، راهکارهای علمی و عملی را مبتنی بر فرهنگ سازی و آموزش در مسیر ارتقاء سطح کیفیت زندگی جامعه شهری رقم بزنیم. سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری حمایت معنوی از شهروندان را یکی از رسالت های اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دانست و بیان کرد: همراهی جامعه و حمایت از آن با نگاه فرهنگی و اجتماعی تحول زاست و سرمایه گذاری در این بخش با همکاری قوه قضائیه می‌تواند بسیار راهگشا باشد.
در ادامه این دیدار رئیس دادگستری کاشان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و قدردانی از حضور سرپرست و جمعی از مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کاشان به مناسبت این روز عنوان کرد: دستور کار ما در دستگاه قضا رویکردی پیشگیرانه در موضوع بزه‎های اجتماعی‌است چرا که همواره به جمله پیشگیری بهتر از درمان است اعتقاد راسخ داشته‌ایم. ▫️سیروس افضلی تأکید کرد: رویکرد فرهنگی مبتنی بر آموزش به یقین می‌تواند مسئله بزه در جامعه را کاهش دهد اما این رابطه‎ای دو سویه است که فرد بزهکار بپذیرد و کوشا در جبران عمل غیرقانونی خود باشد.
وی در پایان عمل به کار فرهنگی را دشوار دانست و گفت:برای فرهنگ سازی اجتماعی بایستی تمام دستگاه‌های اجرایی به میدان بیایند زیرا به تنهایی قدم گذاشتن در این مسیر شرایط را برای خدمت گذاران این حوزه سخت می‌کند و واجب است تا لازمه حمایت اقتصادی برای بازدهی بهتر طرح‌های فرهنگی از سوی مسئولین در دستور کار قرار گیرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات