حدود 4500 متر مربع تملک و آزادسازی در منطقه دو

حدود 4500 متر مربع تملک و آزادسازی در منطقه دو

احمد شاه بالایی، بیان کرد: از موارد تملک و آزادسازی شده می‌توان به معابری مانند خیابان امیرکبیر ،خیابان شهید صباغ زاده،بلوار شهیدان خاندایی، خیابان22بهمن، کوچه شهید دادرس و خیابان کارگراشاره کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: لزوم بازگشایی معابر در سطح منطقه همواره احساس شده و حل گره‌های ترافیکی و رفع مشکلات عبور و مرور و خدمت رسانی بهینه به شهروندان از اهداف این میزان از آزادسازی بوده است.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: برای این امر، بیش از 117 میلیارد و 635 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو برای فرآیند آزادسازی‌ها طی مدت مذکور هزینه شده است.
شاه بالایی، تعریض خیابان ها و آزادسازی معابر را بدون همکاری و همیاری شهروندان امری دشوار دانست و ضمن قدر دانی از همکاری و تعامل شهروندان در زمینه آزادسازی‌ها گفت: این آزادسازی‌ها به همت حوزه املاک شهرداری منطقه دو و اولویت‌بندی معابر بر اساس نیاز و ضرورت بازگشایی محورها و معابر با بار ترافیک سنگین ترانجام گرفته است. وی تأکید کرد: انتظار می‌رود با این گونه تعاملات بستر پیشبرد طرح‌های عمرانی و خدماتی بیشتری در سطح منطقه در سال جاری فراهم شود.
شایان ذکر است در سال گذشته با تلاش و همت حوزه املاک و هم‌فکری و پیشنهاد معتمدین محلی و سرمایه‌های اجتماعی سه ناحیه منطقه دو بیش از 53 هزار و 387 مترمربع آزادسازی در نقاط مهم منطقه صورت گرفت که با اعتباری بالغ بر381 میلیارد و785 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو طی 12 ماهه سال 98 به انجام رسید.
خیابان امیرکبیر،سه راه مدرس،خیابان 22بهمن(کوچه دادرس)، کوچه شهید تواضعی(چهل جریب دیوار مدرسه پیوندی)، خیابان شهید رجایی (کوچه قدمگاه)، خیابان شهید بهشتی( کوچه تقدیسی )، خیابان شهید مفتح( کوچه شهید قسمت کننده)، بلوار خاندایی(قبل از شرکت گاز)، خیابان مدرس (کوچه شهید مصطفی خمینی)، شبکه 52متری جدیدالاحداث حدفاصل میدان شهدای نوش آباد تا بلوار شهید علی تبار، انتهای کوچه شفایی(تقاطع بلندیان)، کوچه 14معصوم (ع)، خیابان صنیع الملک(کتابچی)، کوچه بلندیان، بلوار شهدای نوش آباد، بلوارقطب راوندی (پروژه کریدور زیرگذر بلوارقطب راوندی تا بلوار خلیج فارس) و خیابان شهدای زیدی از جمله این معابر آزادسازی شده در منطقه دو طی سال گذشته است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات