موسی پور:فسخ قرارداد کیسون دیر ، تلخ ، اما شجاعانه بود

موسی پور:فسخ قرارداد کیسون دیر ، تلخ ، اما شجاعانه بود

حجت الاسلام جاسم موسی پورگفت: دولت و استاندار محترم بعنوان رئیس شورای سازمان قطار شهری باید موضع خود را شفاف اعلام و به شکل جدی به فکر این پروژه بزرگ اهواز باشند.

حجت الاسلام جاسم موسی پور عضو شورای شهر اهواز درگفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی رهیاب، درخصوص لغو قرارداد متروی اهواز با شرکت کیسون اظهار کرد: قطعا فسخ قرارداد پروژه ای که پس از پانزده سال کمتر از سی درصد پیشرفت داشته و مردم انتظار افتتاح آن را داشتند، خبر خوبی نیست و برای مدیران ۱۵ ساله استان پیروزی محسوب نمی شود.

وی افزود: این اقدام هر چند دیر و تلخ اما شجاعت مدیریت شهری فعلی را می رساند که جسارت تعیین تکلیف گره های دیرینه را دارند و صرفا به دنبال این مسئله نبودند که مشکل را به نسل بعدی مدیریت شهری منتقل کنند بلکه هزینه این اقدام را فداکارانه پذیرفتند.

موسی پور گفت: پیشینه قطار شهری و قرارداد بیمار آن، اجازه امیدواری با افتتاح کوتاه مدت را به ما نمی دهد؛ باید واقعیات را با مردم در میان گذاشت و به فکر حل اساسی مشکل بود.

عضوشورای شهر اهواز تصریح کرد: دولت و استاندار محترم بعنوان رئیس شورای سازمان قطار شهری باید موضع خود را شفاف اعلام و به شکل جدی به فکر این پروژه بزرگ اهواز باشند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات