بن‌بست 26 ساله آزادسازی محور فین تلخ و آزاردهنده است

بن‌بست 26 ساله آزادسازی محور فین تلخ و آزاردهنده است

سعید ابریشمی‌راد در دیدار با مسئول امور بازرسی شهرستان کاشان که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، حجم بالای پرونده‌ها و شکایت‌ها در شهری با جایگاه دارالمومنین کاشان را دور از انتظار دانست و لزوم نقش‌آفرینی تمام مجموعه‌ها برای بهبود این شرایط را خواستار شد.
وی، همچنین با تأکید بر نقش کنترل و نظارت در حوزه مدیریت خاطرنشان کرد: اعمال مدیریت بدون انجام نظارت، بازرسی و کنترل نمی‌تواند معنایی داشته باشد به عبارت دیگر چرخه مدیریت بدون وجود نظام ارزیابی ناقص است.
شهردار کاشان، اغلب تخلفات را علاوه بر ناخواسته بودن، از روی ناچاری دانست و گفت: با توجه به برخی تنگناها و شرایط یک مدیر برای دفاع از منافع عمومی باید بین «بد» و «بدتر» یکی را برگزیند.
ابریشمی‌راد در ادامه به معضل آزادسازی محور فین اشاره و بیان کرد: کمتر کسی است که نداند این محور به عنوان ورودی شهر و به واسطه قرار داشتن سیلک و باغ فین در آن، از نظر گردشگری، شریانی و دسترس‌پذیری جایگزینی ندارد اما چرا 26 ساله است که آزادسازی آن متوقف مانده است؟ وی، با بیان اینکه برای آزادسازی کامل محور فین نیاز به تملک و آزادسازی 70 هزار متر مربع است گفت:این میزان، 20 درصد کل محور را تشکیل می‌دهد و برای آزادسازی آن، اعتبار بسیار زیادی نیاز است.
شهردار کاشان، همچنین از انجام اقدامات و تشکیل جلسات متعدد با تصمیم‌گیران حوزه بانکی برای تأمین اعتبار مورد نظر خبر داد و ارائه طرح توجیهی به شورای پول و اقتصاد بانک مرکزی برای فراهم شدن منابع آزادسازی را یادآور شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات