ارتباط مستقیم با مردم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان روز یکشنبه 8 تیرماه سال 1399 از ساعت 12 الی 13 با حضور در دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی پاسخ می دهد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ، با عنایت به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمت رسانی به مردم و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ، و ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، مهندس وحید خرّمی مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان هشتم تیر ماه سال 1399 از ساعت 12 الی 13 به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی پاسخ می دهد .
گفتنی است : هم استانی های عزیز می‌توانند در این زمان برای بیان مسائل و مشکلات حوزه شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان به طور مستقیم گفت‌وگو کنند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گیلان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گیلان

    شركت آب منطقه‌ای گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات