برگزاری جلسه شورای فرهنگی و حجاب وعفاف شرکت آب منطقه‌ای لرستان

جلسه شورای فرهنگی ، حجاب وعفاف و ستاد اقامه نماز با حضور اعضاء و ریاست مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان ،جلسه شورای فرهنگی، حجاب و عفاف و ستاد اقامه نماز به ریاست داریوش حسن‌نژاد مدیرعامل این شرکت برگزار گردید .

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان در این جلسه افزود : برنامه های فرهنگی شرکت براساس دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مدیرت منابع آب ایران به جدیت پیگیری و انجام شود .

داریوش حسن‌نژاد ضمن اشاره به استفاده از پتانسیل های این شورا در جهت آگاه سازی و افزایش معنویت کارکنان ،گفت : در جهت کاهش هزینه های جاری شرکت برنامه های ملی و مذهبی توسط کارگروههای مختلف فرهنگ، تجمیع و برگزار شود .

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان با تاکید بر مشارکت اعضاء و کارکنان در پیشبرد اهداف شورای فرهنگی و عفاف و حجاب عنوان کرد : همه کارکنان پیشنهادات و راهکارهای خود را برای اجرای بهتر و با کیفیت برنامه های فرهنگی ارائه نمایند و همه موظف به رعایت دستورالعمل‌های 10 گانه ، عفاف و حجاب درون سازمان هستند .

باز شدن سالن ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، برگزاری مسابقات عکاسی ، نقاشی و خاطره نویسی و همچنین کوهنوردی به همراه خانواده کارکنان بمناسبت دهه کرامت وبرگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع تحکیم بنیاد خانواده با دعوت از اساتید مجرب از مصوبات این جلسه بود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای لرستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای لرستان

    شركت آب منطقه‌ای لرستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات