امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فاضلاب تهران و شهرداری منطقه ۲۲

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فاضلاب تهران و شهرداری منطقه ۲۲

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این تفاهم‌نامه امروز (۷تیرماه) طی مراسمی در ساختمان شهرداری بین شهردار منطقه ۲۲ و مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران امضا و مبادله شد.

"مینا رفعتی" مدیر دفتر تجهیز منابع مالی شرکت فاضلاب تهران در حاشیه مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: بر اساس مفاد تفاهم‌نامه، مقرر شد تاسیسات فاضلاب محدوده خرگوش‌دره در منطقه ۲۲ شهرداری شامل شبکه جمع‌آوری و انتقال به طول ۴۴ کیلومتر و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب توسط شرکت فاضلاب تهران اجرا و بهره‌برداری شود.

به گفته رفعتی بر اساس میزان مشارکت شهرداری در تامین زمین محل تصفیه‌خانه فاضلاب، صدور مجوزهای حفاری و ایجاد تصفیه‌خانه، سالانه ۱۰ میلیون متر‌مکعب پساب به مدت ۲۵ سال به صورت رایگان و برای آبیاری فضای سبز منطقه در اختیار شهرداری قرار داده می‌شود.

بر اساس طرح فاضلاب تهران، چهار تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در منطقه ۲۲ تهران با جمعیت زیر پوشش ۷۱۰ هزار نفر احداث خواهد شد که با توجه به این تفاهم‌نامه عملیات اجرایی تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب خرگوش‌دره به عنوان یکی از این تصفیه‌خانه‌ها با جمعیت زیر پوشش ۱۵۰ هزار نفر در زمینی به مساحت پنج هکتار با ظرفیت تصفیه فاضلاب به حجم ۱۲ میلیون مترمکعب به‌زودی آغاز خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات