کارخانه شن و ماسه یاسوج تعیین تکلیف شد

کارخانه شن و ماسه یاسوج تعیین تکلیف شد

شهردار یاسوج با بیان اینکه دغدغه زیباسازی و بهسازی مبادی ورودی شهر را داریم، گفت: کارخانه شن و ماسه برای همیشه تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، نستهن مقدم در نشست شورای شهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار بویراحمد اظهار داشت: 25 درصد سهام سازمان همیاری شهرداری‌ها متعلق به شهرداری یاسوج است و ما به عنوان شریک و سهام‌دار در ضرر و نفع این سازمان شریک هستیم و به نوعی خود را جدای از سازمان همیاری نمیدانم و همواره در موضوعات متعدد همکاری لازم را داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: بنده خطاب به اعضای شورای شهر عرض میکنم که در کدام دوره به اندازه این دوره به مسائل ورود شده، راجع به فعالیت سازمان همیاری در بحث کارخانه سنگ شکن به استحضار می‌رسانم کارخانه‌ای که قرار است خدمات ارائه بدهد چرا در چند مرحله تعطیل می‌شود.

مقدم ابراز کرد: این کارخانه تا کنون سه بار تعطیل شده که در دو مرحله قبلی با رایزنی مسئولان و اعضای شورا مجدد فعالیت را از سرگرفت و در مرحله سوم و کنونی قریب به سه ماه بوده که اجازه برداشت و استفاده از محصولات به شهرداری داده نشده است.

وی ادامه داد: قبل از عید نوروز مقرر شد که مبلغی را به سازمان همیاری پرداخت شود که مبلغ 250میلیون تومان در قالب چک تحویل شد و متاسفانه بخاطر مسدود بودن حساب شهرداری توسط شرکت گاز این چک وصول نشده که هم اکنون حساب شهرداری آزاد بوده و سازمان همیاری می‌تواند چک خود را وصول کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات