در حال حاضر مشکل حادی برای تامین آب کشاورزی چالکسر صومعه سرا وجود...

سرپرست اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا گفت ؛ در حال حاضر مشکل حادی برای تامین آب کشاورزی چالکسر صومعه سرا وجود ندارد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان رضا  محبوب خیرخواه سرپرست اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا با بیان این مطلب گفت : روز پنج شنبه پنجم تیرماه ، به اتفاق فرماندار صومعه سرا  و مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری  و دیگر مسولین شهرستانی از منطقه مذکور بازدید صورت گرفت طبق پیگیری های بعمل آمده از طریق بخشداری و دهیاری منطقه در حال حاضر مشکل حادی در منطقه وجود ندارد.

خیرخواه در خصوص پیگیری مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان و اقدامات صورت گرفته توسط شرکت آب منطقه ای گیلان افزود : ایستگاه پمپاژ روستای کتمجان نصب و راه اندازی شده است و تجهیز ایستگاه پمپاژ روستای کوده نیز توسط این شرکت با تحویل پمپ تهیه شده توسط این شرکت به کشاورزان عزیز منطقه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد ؛ به منظور تجهیز ایستگاه پمپاژ غرب هندخاله نیز ، لوازم و تجهیزات مورد نیاز از سوی شرکت آب منطقه ای تامین اعتبار شده است که در مرحله خرید می باشد .

سرپرست اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا در پایان اظهار داشت : می باید به منظور جلوگیری از بروز مشکلات در بحث تامین آب زراعی در سالهای آتی، باتوجه به ظرفیت آببندانهای متعدد در شهرستان صومعه سرا ، نسبت به تامین و تخصیص اعتبارات موردنیاز و احیای آببندانها و آبگیری به موقع آنها قبل از شروع فصل زراعی توسط جهاد کشاورزی اقدام لازم صورت پذیرد.

.

.

...

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گیلان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گیلان

    شركت آب منطقه‌ای گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات